piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii//wakacje po polsku//plystp on tour

Potrzebujemy przerwy,  trzeba naładować baterie i wrócić z nowym świeżym umysłem zdolnym i chętnym do konkretnej twórczej pracy. Ruszamy zatem, zwiedzać nasza ojczystą  ziemię

(„..najlepiej jakby to był Sopot i molo a na nim ja i ty i gruby lolo” ) ;)

Bieremy Pumę, Tewusa, Vcra i mnie w volvo tekę i jadymy pod namiot,jerunaaaaa

reszta dojedzie / jak się nie zgubi.

Paryż i reszta świata w tym roku muszą zaczekać…

mam nadziej ze będę miała okazje również w naszym kraju spotkać takie perełki..

:*muuua

/Agat

5 thoughts on “piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii//wakacje po polsku//plystp on tour

  1. udanych wakacji wam życze zatem i sobie równieżżżżż:D jadymyyyy na wycieczkee,bieremy misia(przytulisia) w teczkeeeee:D do zobaczenia za dwa tygodnie,reszto:D kocham Was i czekam z waliska i misiem pod pacha :D juz 7 godzine stoję…pośpieszcie się,,,,

  2. a więc smutasa nie będę zarzucał ale smutno mi tak Was żegnać, już nie mogę się doczekać miśka z teczką „oł”….. p.s czekajcie na mnie

Skomentuj

